Μετάβαση στο κεντρικό περιεχόμενο
Παράλειψη Ειδήσεις από ΥΠΑΙΘ

Ειδήσεις από ΥΠΑΙΘ

  • 17-10-25 Το πρόγραμμα των συνεντεύξεων για τους ...
    17-10-25 Το πρόγραμμα των συνεντεύξεων για τους υποψήφιους προσωρινούς αναπληρωτές εκπαιδευτικούς ...
  • 17-10-25 Αιτήματα διόρθωσης/επανεξέτασης ...
    17-10-25 Αιτήματα διόρθωσης/επανεξέτασης υποβληθέντων αιτημάτων επικαιροποίησης στοιχείων στο  ...
  • 17-10-25 Ενημερωτικό σημείωμα για διορισμούς, ...
      17-10-25 Ενημερωτικό σημείωμα για διορισμούς, προσλήψεις και τη στέγαση των εκπαιδευτικών Από το ...
  • 17-10-25 Πρόσκληση σε συνέντευξη
    17-10-25 Πρόσκληση σε συνέντευξη Καλείσθε όπως προσέλθετε σε συνέντευξη ενώπιον του Β΄ ...
  • 16-10-25 Ειδική πρόσκληση (1η) για την κάλυψη ...
    16-10-25 Ειδική πρόσκληση (1η) για την κάλυψη λειτουργικών κενών θέσεων μελών ΕΕΠ-ΕΒΠ στην  ...
Παράλειψη Πλοήγηση

Πλοήγηση

  • Αρχική

    • Σελίδες ιστοτόπου

      • Τα μαθήματά μου

      • Ετικέτες

      • ΦόρουμΑνακοινώσεις ιστοτόπου

      • Διεύθυνση URLΎλη & Νομοθεσία Εξετάσεων

      • Διεύθυνση URLΣχέδια δράσης (Εσωτερική και εξωτερική αξιολόγηση ...

      • Διεύθυνση URLΠρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για πλήρωση λειτ...

      • Διεύθυνση URLΠ.Δ. 126/2016 Γραπτές ανακεφαλαιωτικές προαγωγικές...

      • Διεύθυνση URLΕγκύκλιος εξετάσεων Γυμνασίου 2023-24-Ημερομηνίες

    • Τα μαθήματά μου

    • Μαθήματα

      • Νομοθεσία

        • Διαδικασίες λειτουργίας σχολικής μονάδας

          • ΩΡΟΛΟΓΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ - ΑΝΑΘΕΣΕΙΣ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ

          • Σχολικά Εργαστήρια Φυσικών Επιστημών

          • Έγκριση παράλληλης στήριξης συνεκπαίδευσης από εκπ...

            • Ειδικές Εκπαιδευτικές ανάγκες, Τμήματα Ένταξης, Πα...

            • Τάξεις Υποδοχής

            • Σ.Δ.Ε.Υ και Ε.Δ.Υ.

          • Πρότυπα και Πειραματικά Σχολεία

          • Χρήση Κινητών Τηλεφώνων και Ηλεκτρονικών Συσκευών ...

          • Συμβούλιο Τμήματος

          • Ρυθμίσεις για την πρόληψη και αντιμετώπιση της βία...

          • Σχολικός κανονισμός

          • Εγγραφές, μετεγγραφές, φοίτηση και θέματα οργάνωση...

          • Νόμος 4823/2021

          • Σχολικά Συμβούλια

        • Ύλη-Νομοθεσία εξετάσεων

        • Ωνάσεια_σχολεία

        • Ασφάλεια εργαστηρίου

      • Επικοινωνία/επιμορφώσεις με webex

      • Επιμόρφωση

        • Διδακτική

        • STEM

      • Σχέδια δράσης

  • Κλείσιμο
    Εναλλαγή εισόδου αναζήτησης
  • Ελληνικά ‎(el)‎
    • Ελληνικά ‎(el)‎
    • English ‎(en)‎
  • Σύνδεση

Παράλληλη στήριξη, Τ ...

Κλείσιμο
Εναλλαγή εισόδου αναζήτησης
Αρχική
  1. Μαθήματα
  2. Νομοθεσία
  3. Διαδικασίες λειτουργίας σχολικής μονάδας
  4. Έγκριση παράλληλης στήριξης συνεκπαίδευσης από εκπ...

Περιγραφή θέματος

  • Ειδικές Εκπαιδευτικές ανάγκες, Τμήματα Ένταξης, Παράλληλη στήριξη

    Σύμπτυξη όλων Ανάπτυξη όλων
    • Αρχείο
      ν. 3966/2008 Αρχείο
    • Αρχείο
      01/10/2025-Διευκρινιστικές οδηγίες του ν. 3699/2008 (Α΄199) όπως τροποποιήθηκε και ισχύει Αρχείο
    • Αρχείο
      93506 /Δ3/25-8-2023 Διευκρινιστικές οδηγίες του ν. 3699/2008 (Α΄199) σχετικά με την παράλληλη στήριξη-συνεκπαίδευση» Αρχείο
    • Αρχείο
      Έγκριση παράλληλης στήριξης συνεκπαίδευσης από εκπαιδευτικό, β) Έγκριση στήριξης από Ειδικό Βοηθητικό Προσωπικό και γ) Έγκριση στήριξης από Σχολικό Νοσηλευτή Αρχείο
    • Αρχείο
      ν. 5224/5-8-2025 Αρχείο
  • Τάξεις Υποδοχής

    • Αρχείο
      Τάξεις Υποδοχής 2023-24 Αρχείο
  • Σ.Δ.Ε.Υ και Ε.Δ.Υ.

    • Αρχείο
      Κανονισμός Λειτουργίας Αρχείο
    • Αρχείο
      Διευκρινήσεις στον κανονισμό λειτουργίας Αρχείο
Περίληψη διατήρησης δεδομένων
Λήψη εφαρμογής κινητού