Σύλλογοι Διδασκόντων σχετικοί με την αξιολόγηση της σχολικής μονάδας
Σύλλογοι Διδασκόντων σχετικοί με την αξιολόγηση της σχολικής μονάδας
Συλλογικός Προγραμματισμός του εκπαιδευτικού έργου της σχολικής μονάδας
Μέχρι 20/10/22 o Σύλλογος διδασκόντων:
- μελετά την προηγούμενη Έκθεση Εσωτερικής Αξιολόγησης εστιάζοντας στις διαπιστωμένες αδυναμίες, όπως έχουν καταγραφεί.
- επιλέγει συγκεκριμένους στόχους βελτίωσης, που έχουν προτεραιότητα για το σχολείο και είναι εφικτό να επιτευχθούν κατά τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς.
- αποφασίζει τα Σχέδια Δράσης που θα υλοποιήσουν για την επίτευξη των στόχων αυτών.
- συγκροτεί αντίστοιχες Ομάδες Δράσης, με βάση τη δήλωση ενδιαφέροντος από τους εκπαιδευτικούς, λαμβάνοντας υπόψη την εξειδίκευσή τους, την εμπειρία τους, τα ενδιαφέροντά τους αλλά και τη δυνατότητα συνεργασίας τους (π.χ. ημέρες και ώρες εργασίας στο σχολείο) Κάθε ομάδα δράσης αποτελείται από 2-5 εκπαιδευτικούς. Ο αριθμός των Ομάδων Δράσεων, άρα και των Σχεδίων Δράσης, εξαρτάται, επομένως, από τον αριθμό των εκπ/κών του σχολείου. Κάθε εκπαιδευτικός δηλώνει συμμετοχή σε μία τουλάχιστον Ομάδα Δράσης, με βάση τις ανάγκες, τις προτεραιότητες και τους στόχους της σχολικής μονάδας, καθώς και τα δικά του/της ενδιαφέροντα. Εκπαιδευτικοί που είναι τοποθετημένοι σε περισσότερα από ένα σχολεία συμμετέχουν σε Δράση της σχολικής μονάδας όπου υπηρετούν τις περισσότερες ώρες.
- ορίζει Συντονιστή/-ίστρια για κάθε Ομάδα
- εγκρίνει τους Τίτλους Σχεδίων Δράσης
Έκθεση Εσωτερικής Αξιολόγησης
Ο Διευθυντής συγκαλεί συνεδρίαση του Συλλόγου, για την:
Α. Συνολική αποτίμηση του εκπαιδευτικού έργου του σχολείου:
- Γίνεται συζήτηση σχετικά με τις αλλαγές που ενδεχομένως έχουν επέλθει στην ταυτότητα του σχολείου από την προηγούμενη Έκθεση
- Αποτιμώνται οι 9 άξονες τεκμηριωμένα
- Εντοπίζονται θετικά σημεία και σημεία προς βελτίωση για καθεμία από τις 3 λειτουργίες
- Καταγράφονται στο Πρακτικό οι σχετικές αποφάσεις.
Β. Συνολική αποτίμηση των Δράσεων βελτίωσης του σχολείου
- Οι Ομάδες παρουσιάζουν τις Δράσεις τους χρησιμοποιώντας το Γ` μέρος της Φόρμας Αποτύπωσης της Δράσης.
- Οι εκπαιδευτικοί αποτιμούν συνολικά τις Δράσεις του σχολείου (βαθμός επίτευξης των στόχων που είχαν τεθεί, αποτελέσματα των Δράσεων, δυσκολίες που παρουσιάστηκαν)
- Επιλέγονται οι Πρακτικές που μπορούν να χρησιμοποιηθούν από άλλα σχολεία
- Κατατίθενται προτάσεις για αναγκαίες επιμορφώσεις
Ενέργειες σε περίπτωση παράληψης από το Σύλλογο Διδασκόντων
Εφόσον, κατά τη διάρκεια συγκεκριμένου σχολικού έτους ο σύλλογος διδασκόντων δεν συγκληθεί ή δεν συνεδριάσει ή για οποιονδήποτε λόγο δεν προβεί εν γένει στις ενέργειες της αρμοδιότητάς του, αμέσως μετά την παρέλευση δεκαημέρου από τη λήξη των προθεσμιών που ορίζονται στα άρθρα αυτά και χωρίς υπαίτια βραδύτητα, στην περίπτωση που δεν προβλέπονται προθεσμίες, ο Διευθυντής της σχολικής μονάδας προβαίνει, όσον αφορά στο σχολικό αυτό έτος, σε όσες από τις ενέργειες της αρμοδιότητας του συλλόγου διδασκόντων εξακολουθούν να παραλείπονται από τον σύλλογο, με τη συνεργασία του Συμβούλου Εκπαίδευσης που έχει την παιδαγωγική ευθύνη της σχολικής μονάδας, εφαρμόζοντας κατά τα λοιπά αναλόγως τα ως άνω άρθρα (Υ.Α. 108906/ΓΔ4Ε/10-09-2021, άρθρ. 10 & Ν.4823/2021 Άρθρο 97 «Υπαλλακτικός τρόπος άσκησης των αρμοδιοτήτων των άρθρων 47 και 47Α του ν. 4547/2018 από τον Διευθυντή ή τον Προϊστάμενο της σχολικής μονάδας».
Ο προγραμματισμός και οι εκθέσεις εξάγονται και αναρτώνται στην ιστοσελίδα του σχολείου
Υλοποίηση της Δράσης: Το μέρος Β είναι ενεργό καθ’ όλη τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς (μέχρι 30 Μαΐου) για την καταγραφή ή τροποποίηση των ενεργειών της Δράσης.